Oferta serwisu tachografów
W związku z wejściem w Niemczech nowej ustawy mówiącej o najniższej stawce godzinowej nasi polscy kierowcy muszą taką otrzymywać pracując na terytorium tego kraju. Oferta milog Września to dokładna ewidencja czasu pracy kierowców również na tym terenie. Z wykorzystywaniem najnowszych urządzeń cyfrowych montowanych w pojazdach, czyli tachografów jest to możliwe i całe szczęście, iż z pozytywnym skutkiem dla pracowników. Przewoźnicy wiecznie buntują się przed tak wysoką zapłatą. Jest to gdyż kwota 8,5 euro za godzinę pracy na terenie Niemiec.
Jeśli chodzi o milog Poznań tu nic nie ujdzie uwadze. Fachowcy prowadzący dokładnie ewidencję czasu pracy kierowców składają pracodawcom raporty. Działają oni w oparciu o:
– szczegółową wiedzę dotyczącą norm prawnych regulujących czas pracy kierowcy
– wiedzę praktyczną , która pozwala im na rzetelny odczyt danych z wykresówek lub plików cyfrowych
To milog Gniezno pozwala kierowcom odbywającym kursy, przewozy na terenie Niemiec na godziwą wypłatę za stawkę godzinową. Kierowcy są zadowoleni, przewoźnicy niekoniecznie. Wprowadzona ustawa zmusza gdyż do kombinowania tak charakterystycznego dla naszego narodu. Pojawiać będą się więc na pewno: zatrudnianie na czarno, natomiast też i upadki mniejszych firm, których nie będzie stać na stawkę wymienioną w niemieckiej ustawie. To co dla jednych jest dobre, innym psuje szyki. Tak czy w przeciwnym wypadku wszystkie firmy zatrudnione przez przewoźników do ewidencji czasu pracy kierowców, ich pracę na terytorium Niemiec uwzględnia, w przeciwnym wypadku byłoby to staranie wbrew prawu.
Jeśli chodzi o milog Poznań tu nic nie ujdzie uwadze. Fachowcy prowadzący dokładnie ewidencję czasu pracy kierowców składają pracodawcom raporty. Działają oni w oparciu o:
– szczegółową wiedzę dotyczącą norm prawnych regulujących czas pracy kierowcy
– wiedzę praktyczną , która pozwala im na rzetelny odczyt danych z wykresówek lub plików cyfrowych
To milog Gniezno pozwala kierowcom odbywającym kursy, przewozy na terenie Niemiec na godziwą wypłatę za stawkę godzinową. Kierowcy są zadowoleni, przewoźnicy niekoniecznie. Wprowadzona ustawa zmusza gdyż do kombinowania tak charakterystycznego dla naszego narodu. Pojawiać będą się więc na pewno: zatrudnianie na czarno, natomiast też i upadki mniejszych firm, których nie będzie stać na stawkę wymienioną w niemieckiej ustawie. To co dla jednych jest dobre, innym psuje szyki. Tak czy w przeciwnym wypadku wszystkie firmy zatrudnione przez przewoźników do ewidencji czasu pracy kierowców, ich pracę na terytorium Niemiec uwzględnia, w przeciwnym wypadku byłoby to staranie wbrew prawu.