Plakaty dla firm w konkurencyjnych cenach
Wydrukowanie plakatu A4 niekoniecznie jest w stanie przyciągnąć uwagę klientów, którzy mogą znajdować się w najbliższej okolicy naszego sklepu bądź biura. Czasem poinformowanie potencjalnych klientów o nowej promocji nie jest proste, gdyż przedsiębiorcy wykorzystują do tego celu niezmiernie dużo narzędzi. Bez cienia wątpliwości dużą skutecznością może pochwalić się przede wszystkim Internet, a więc profile na portalach społecznościowych oraz własna strona internetowa. Chcąc dotrzeć do szerszego grona klientów, którzy niekoniecznie korzystają na co dzień z Internetu wystarczy zainteresować się tym, co mają nam do zaoferowania plakaty b1. Zlecając ich wydruk w fachowej firmie będziemy musieli zapłacić 12-15 złotych brutto za pojedynczy plakat, jednak jego wymiary będą doprawdy imponujące – 707x1000 mm. Plakat będzie jednocześnie skutecznym nośnikiem reklamowym, który da się zauważyć poprzez praktycznie każdego.
Bardzo często plakaty w tym formacie trafiają na słupy ogłoszeniowe w dość uczęszczanych lokalizacjach, co ma szansę przynieść korzystny efekt. Większa część przedsiębiorców zdaje sobie sprawę z konieczności dotarcia do możliwie najszerszego grona potencjalnych odbiorców. Potencjalnie nieco mniejsze szanse dają plakaty a1, co ma związek z ich wyraźnie mniejszym formatem (594x841 mm). Interesujący projekt graficzny plakatu oraz umieszczenie go np. w obrębie witryny sklepowej może jednak przynieść co najmniej zadowalający efekt, co potwierdza sporo właścicieli przedsiębiorstw.
Bardzo często plakaty w tym formacie trafiają na słupy ogłoszeniowe w dość uczęszczanych lokalizacjach, co ma szansę przynieść korzystny efekt. Większa część przedsiębiorców zdaje sobie sprawę z konieczności dotarcia do możliwie najszerszego grona potencjalnych odbiorców. Potencjalnie nieco mniejsze szanse dają plakaty a1, co ma związek z ich wyraźnie mniejszym formatem (594x841 mm). Interesujący projekt graficzny plakatu oraz umieszczenie go np. w obrębie witryny sklepowej może jednak przynieść co najmniej zadowalający efekt, co potwierdza sporo właścicieli przedsiębiorstw.